PIAGAM PELANGGAN


Murid :

    *    Memastikan semua murid menerima P&P mengikut masa yang diperuntukkan
    *    Memastikan semua murid mendapat layanan yang adil
    *    Memastikan semua murid yang layak mendapat pinjaman buku teks untuk tahun berikutnya
          menerima buku teks pada hujung tahun semasa,   sebelum sessi persekolahan berakhir.
    *   Memastikan semua murid tahap dua mendapat peluang menyertai kegiatan kokurikulum
         sekurang-kurangnya satu persatuan, satu kelab beruniform dan satu aktiviti sukan / permainan.
    *   Peluang diberi kepada murid tahap satu untuk menyertai satu aktiviti kokurikulum mengikut minat
         dengan kebenaran ibu bapa.

Staf :

    * Setiap staf sekolah menerima latihan dalaman dalam bidang masing-masing sekurang-kurangnya
       dua kali setahun.
    * Sebarang masalah atau kesulitan yang dihadapi oleh setiap staf akan diambil tindakan segera, tidak
        lebih dari tiga hari.

Waris :

    * Setiap waris murid yang berurusan dengan sekolah akan dilayan secara adil dan mesra.
    * Setiap aduan akan disiasat dan maklum balas akan diberi tidak lebih dari tiga hari bekerja.
    * Setiap cadangan atau usul yang baik dan munasabah akan dipertimbangkan oleh pihak sekolah.

Kementerian Pelajaran :
    * Memastikan setiap arahan dan permohonan pihak Kementerian Pelajaran diambil tindakkkan
       selewat-lewatnya sehari selepas surat amaran.

0 comments:

Post a Comment

Pemberitahuan KPM

Blogroll

RSS Sinar Harian Utama

RSS Sinar Harian: Sukan

RSS Pa Ma

RSS Terkini Impiana

Peta Ke SKBJ