Murid :
* Memastikan semua murid menerima P&P mengikut masa yang diperuntukkan
* Memastikan semua murid mendapat layanan yang adil
* Memastikan semua murid yang layak mendapat pinjaman buku teks untuk tahun berikutnya
menerima buku teks pada hujung tahun semasa, sebelum sessi persekolahan berakhir.
* Memastikan semua murid tahap dua mendapat peluang menyertai kegiatan kokurikulum
sekurang-kurangnya satu persatuan, satu kelab beruniform dan satu aktiviti sukan / permainan.
* Peluang diberi kepada murid tahap satu untuk menyertai satu aktiviti kokurikulum mengikut minat
dengan kebenaran ibu bapa.
Staf :
* Setiap staf sekolah menerima latihan dalaman dalam bidang masing-masing sekurang-kurangnya
dua kali setahun.
* Sebarang masalah atau kesulitan yang dihadapi oleh setiap staf akan diambil tindakan segera, tidak
lebih dari tiga hari.
Waris :
* Setiap waris murid yang berurusan dengan sekolah akan dilayan secara adil dan mesra.
* Setiap aduan akan disiasat dan maklum balas akan diberi tidak lebih dari tiga hari bekerja.
* Setiap cadangan atau usul yang baik dan munasabah akan dipertimbangkan oleh pihak sekolah.
Kementerian Pelajaran :
* Memastikan setiap arahan dan permohonan pihak Kementerian Pelajaran diambil tindakkkan
selewat-lewatnya sehari selepas surat amaran.
PIAGAM PELANGGAN
Subscribe to:
Posts (Atom)
0 comments:
Post a Comment